Svar på frågestunden

1. Vad tycker du om en viss person vid namn Erica Gustafsson? Av: en riktig goooding
Jag tycker att Erica är en riktig kalaspingla förfasen ;)
2.Hur kommer det sig att du började rida när du var liten och hur har du hållt intresset uppe? Av: Emma Jadu.... Bra fråga... När jag va liten gillade jag djur så jag antar att de va därför ;) Typ alla tjejer gillar hästar när dom är små. Och intresset håller jag nog uppe genom att inte hålla på med de allt för mycket
3.  http://www.youtube.com/watch?v=Kbpyl-laDxU&feature=related Va tycker du om den här låten?
Av: Mackan
Jadu... Jag kan ju inte säga att jag giller den...
4. Är jag bäst eller bäst? :D
(1)Vad sover du i?
(2) Ditt bästa minne?
(3) Ditt värsta minne?
(4)Favoritoutfit?
(5)Favoritperson i hela vida världen förutom mig och Sebbe? :D
(6)Är det sant att du är hemlig modellagent och är Sveriges hetaste kvinna?
(7)Bitch. Tror du på 2012?
(8)Hur vill du dö?
(9)Hur vill du att din begravning ska se ut?
(10)Vad gör du om 20 år? Förutom att sola och vara rik med mig.
(11)Tycker du om tranbär? Av: Hanna
(1). Du är Värdsamagabäst!,
(2)Jag brukar sova i en stor tröja :D,
(3)Mitt bästa minne är nog när jag träffade Sebastian :$,
(4)Mitt värsta minne var nog när... när jag gjorde illa mig på träningslägret i Italien ;) HAHA Nej de finns säkert värre men men
(5) Hm... Har inga andra ;)
(6) Nja... inte riktigt va ;)
(7) Nej de gör jag faktiskt inte...
(8) Jag vill dö av ålder fast inte för gammal...
(9)Jag vil ha en ROSA begravning! Inte att alla är svarta och tråkiga utan alla ska ha ljusrosa på sig och allt ska vara ljusrosa!
(10) Jadu.... förmodligen inget annat än de
(11) Nope...
5.Vet du vilka jedward är? Om ja vad tycker om deras låtar? :) Av; Frillan och Emme
Jo men jag vet faktiskt vilka de är... Är inte de tvillingarna med roligt hår? Haha.... Nja... jag ha inte lyssnat så mycket på dom...
6.hur länge har du och din pojkvän varit tsm? :) Av Andréa
10 månader den 10e :')
7.1. vilken skola går du på?
2. hur länge har du och din kille varit tillsammans?
3. vad brukar du göra på helgerna?
4. vad är din favorit sport ?
5. vad hatar du mest?
6. vrf ville du börjar blogga igen? Av: Victoria
1. Jag går på Arlandagymnasiet :)
2. Vi har varit tsm 10 månader den 10e
3. På helgerna brukar jag vara med min pojkvän ;)
4. Hm.... Riding och gymnastik måste jag nog säga :)
5. Gaffel mot talrik ljud, kräkas, personer som spottar och falksa vänner
6. Ska jag vara ärlig var de faktiskt personer som ville att jag skulle göra de ;)
8. 1. Vad vill du bli när du blir STOR flicka? :D
2. Skulle du vilja ha en egen häst igen eller tänker du satsa på gymnastiken?
3. När mår du som bäst? Av: Emma
1. En bankomat ;) BANK OCH MAT pengar och mat är allt man behöver
2. hmmm.... skitsvår fråga eftersom jag vet att jag inte har tid med egen häst och jag kan inte träna gymnastik längra pga mina knän
3. när jag är med min pojkvän <3
9. 1.Allra BÄstavän? Kille & tjej
2.Gillar du Sandra? :D Bästa minnet med mig måste väll ha varit när kag visade dig vem
Sandra var? :p hon är söt :-*
Aja, ha det bäst. Puss Av Ida
1. Min pojkvän <3
2. HON ÄR BÄST!
10.Vad har du för fobi? :) Av sandra
fiskar!
11.Tecknar du och målar något nu för tiden? Av: Ki
Nej inte alls. Har aldrig varit min starka sida så...



KRAM PÅ ER!  De kommer ett liter lärakänna inlägg sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0