veckoplaneringen

Tänkte att jag kanske skulle berätta vad jag tänkte göra i veckan ;) De kan ju bli lite sisådär intressant. Haha
Måndag:-
Tisdag: Ah.. Den är ju snart slut, men jag tänkte plugga nu, titta på top model Sverige och sen duscha
Onsdag: Skolan, hem och byta om, åka på fristående träning
torsdag: Skolan, åka på någon svan sjön men min käraste emma-gill som förövrigt fyller år idag!
Fredag: Hmm... bra fråga... Men skolan, sen ska jag nog bara hem och slappa slutar ju 11.45 på fredagar. Sen får vi e vart fredagen tar mig ;)
Lördag: Jadu.... Ska nog träffa pojken min <3
Söndag: Samma som lördag :)
Har lite nya löften jag har fått för mig att jag ska börja med ;) Typ försenade nyårslöften. Men de är:
1. Bli smal.
2. Börja satasa mer på skolan.
3. Ha mer koll på allt.
4. Ta hand om mig själv.
5. Spara pengar till min pojkväns 18års present.
6. Ha en posetiv inställning till allt.
7. Få bättre självförtorende
8. Våga säga vad jag vill ist för att vara en toffel.
9. Åka och hälsa på min älskade Evelina i Sundsvall
10. Göra 2012 till ett underbart år!
LOVE <3

Kommentarer
Postat av: My Andersson

fin blogg gumms kom ihåg att komma och hälsa på Music någon gång oxå! <333 fint att hon oxå fick vara med på bloggen! <333

2012-01-31 @ 19:28:14
URL: http://missandersson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0