Sovdags

Hejsan!
Har precis kommit hem och duschat, har ju varit med emg på svansjön vilket var hur coolt som helst! De va liksom inte balett utan morden dans! As coolt! Verkligen en rekommendation om man gillar dans :) eller om man vill se något coolt ;) men innan allt åt vi Kinamat på kungshallen, så sjuuukt gott! Imorgon ska jag fika men souli Hanna efter skolan, världens bästa Hanna som alltid förstår en och alltid stöttar en <3 verkligen glad att jag träffat denna fina vackra människa, vad hade jag gjort utan henne? Om du läser de här Hanna vill jag bara säga att du är bäst och jag är glad att jag har träffat dig! Hihi massa kärlek :). Snart ska jag iaf sova, är sjuuukt trött efter danssaken! Aja, vi hörs imorgon! Och glöm inte, imorgon svarar jag på frågestunden så fråga på nu!!!
LOVE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0